NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

Wednesday, March 2, 2011

PERHIMPUNAN TAHUNAN 2011
JABATAN BOMBA DAN PENYELAMATMALAYSIA NEGERI JOHOR

Hari ni kat opis ada majlis perhimpunan tahunan. Majlis ni mmg tiap2 tahun diadakan. Macam biasa lah bos aku akan bacakan teks ucapan dari Ketua Pengarah, lepas tu adalah sikit pemeriksaan barisan, penyerahan cek kepada balu anggota bomba, penyerahan jentera, sidang media dan makan-makan. Selesai majlis ni sambung pulak dengan meeting ketua2 balai. Sibuk betul bos aku..
PA dia sibuk tak??? hehehehe...sibuk lah jugak tapi buat masa ni semua tugasan telah saya bereskan yer. tinggal tunggu pukul 5 je ni. Nak balik rumah..rasa cam letih pulak..



tengah-tengah bos aku berucap ada pulak kucing ni dtg, mcm paham jer apa yg bos aku ckp. sibuk jer nk interprem.... yg pelik bila habis jer bos berucap dia pun beredar.. kucing2..

muka yg dah selebar dulang


minah -minah pengurusan... takde yg available, semua dh jadi bini orang....


Terima kasih jue sbb sumbangkan gambar ni.. owner blog lupa bawak camera so pinjam je lah gambar dari Puan Juliana.
kenderaan ni nama dia "Breathing Apparatus Tander
Vehicle"
Proton Arena untuk diserahkan kepada Pasukan Bomba Sukarela

Kereta yang berceloreng2 tu namanya Rapid Rescue Vehicle

No comments: