NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

Tuesday, September 14, 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Pertamanya aku nak ucapkan selamat hari raya kepada semua yang sudi baca blog aku ni. walaupun blog aku ni takde lah best mana..blog untuk puaskan hati sendiri jer. Tahun ni aku beraya di rumah mak aku. Lepas siap masak sehari sebelum raya kat rumah mak, aku terus balik rumah aku. Pagi2 dalam pukul 7 lebih aku dah keluar rumah bersama suami tercinta untuk ke surau sembahyang sunat aidilfitri. Lepas tu sesi bermaaf-maafan sambil mengeluarkan air mata.. hehehhe.. syahdunyer time2 mintak ampun dan maaf ni. Biasa nyer aku lah yang akan lead sbb aku anak sulung..diikuti dgn suami ku.. dan adik beradik yg lain. kali ni semua ada kecuali adik aku yg ke dua. Dia beraya belah isteri dia dulu.. lepas bersalaman kami semua pulang ke kampung sebelah mak aku kt Gelang Patah. Lepas solat Jumaat baru kami gerak ke Kampung sebelah ayah pulak pun dekat Gelang Patah jugak..dalam pukul 6.30ptg aku balik rumah sbb malam tu suami aku kerja....
Rambut raya aku,siap colour lagi tau






shela n family tema tahun ni purple semua nyer purple termasuk lah rambut

adik2 aku yg masih belum berumahtangga


Gambar family
sesi bersalaman

Masa ni air mata dh start berderai dah.


Mak Piah yang begitu syahdu

" Abang selamat hari raya maaf zahir batin, salah silap harap dimaafkan , makan minum minta dihalalkan"

beraya di rumah Pak Yuk. Sepupu sepapat aku dari KL





Masa ni kat dalam rumah dh penuh sbb ramai family dari Singapore datang so mereka2 ini pun mengambil kesempatan melepak kat belakang rumah tok siti.

Hari raya ke 2

beraya kat rumah Pak Long aku.. masa ni panas sampai berlenggeng si Fehreez ni. Fehreez ni anak saudara aku, baru masuk 4 bulan tapi berat dah 6 kg.. comel sgt.. putih melepak. cuba tengok beza kulit kami..



family dari KL

Anak sepupu aku yg keletihan


Yang takde tangan sebelah tu lah Pak Yuk aku. Tangan dia kudung sbb termasuk dlm mesin masa dia kerja kat kilang papan. Masa tu umur dia muda lagi baru belasan tahun.

sepupu ku tercinta kak net bersama dgn anak dia yg sangat lah penakut. dengan semua org dia x nak kecuali mak dia jer


kat tong sampah pun sempat kami berposing

No comments: