NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

Wednesday, September 8, 2010

HARI RAYA GIFT FROM MY BOSS


Tahun ni bos aku tak banyak dpt gift mcm tahun2 lepas. Tapi adalah jugak dan seperti biasa PA punya bahagian mesti ada punya. Mula2 start puasa aku dh diberi bermacam2 jenis kurma Yusof Taiyobb, wasina, safiya dan mcm2 lagi tapi disebabkan aku ni tak berapa minat dgn kurma so aku sedekah lah kat jiran2 n budak2 kat opis ni. Kalau tak amik kang takut bos kecik hati pulak. Dah dekat2 nak raya ni sibuk pulak dengan kuih raya. Gift2 kuih raya yang dtg kat opis ni mmg cantik-cantik belaka. Aku sebenarnya bukan tertarik sangat dengan kuih yg kat dlm tu tapi dengan bekasnya. Mmg cantik2. Sebenarnya aku dah mula kumpul bekas-bekas gift ni dari awal aku masuk bomba zaman bos aku yg pertama dulu. So masuk tahun ni dah kira tahun ke 4 lah aku mengumpul bekas2 gift ni. Seperti biasa bos aku akan pass gift2 yg dia dapat tu kat aku. Dia tahu PA dia ni mmg minat kumpul gift2 ni. Untuk tahun ni aku dapat dalam 5 jenis bekas. Yg kat bawah ni adalah antara yg menarik pada pandangan mata aku. Dikesempatan ini jugak aku nak ucapkan berbanyak terima kasih pada bos aku PKPjB AB. GHANI BIN DAUD atas semua pemberian yang tuan telah berikan dan juga sumbangan duit raya yang tak pernah miss tiap2 tahun buat aku dan anak2. Terima kasih banyak-banyak tuan, ( walaupun bos aku tak tau pasal blog aku ni )



suka nyer aku kat bakul ni. walau pun nampak simple tapi mmg shantik



No comments: