NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

Wednesday, December 23, 2009

MARI BELAJAR SEMBAHYANG

Seperti biasa anak-anak aku bila time maghrib tu semangat nak sembahyang lebih sikit. Tapi biasanya yg semangat tu Aliff jer. Irfan pulak selalu cakap "Adik tak nak sembahyang tau ma hari ni... sebab adik malas.... " tapi hari tu aku paksa jugak si adik sembahyang jemaah. Alhamdullillah walaupun pergerakan tak berapa betul tapi step urutan sembahyang tu dah boleh la....Aku pun tengah tercari2 sekolah / taska yang sesuai untuk Irfan sbb dia beriya2 benor nak ke sekolah.. kat mane yer????? nak masuk kan pra sekolah macam terlalu awal. Irfan ni pulak susah betul nak mandi sendiri, makan sendiri.. semuanya nak suruh aku atau nenek dia yang buat. Maklumlah manja...tu yang aku mcm tak confident jer...





Ni sujud ke tiarap dik?


No comments: