NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

Wednesday, November 4, 2009

JOM G LUNCH D LC CATERING....

Hari Isnin hari tu aku telah dijemput oleh Abg Wan - Xna (pembekal kt opis aku) lunch kat LC Catering bersama dgn officemate aku. Kami pergi 4 buah kereta seramai 11 org termasuk ex - ass. accountant aku yg dah bertukar ke AG, Cik Siti Norhafizah. Menu pada hari tu ialah NASI AYAM PENYEK, PECAL LELE, (menu yg mmg best kat lc ni) , set makan yg ada tomyam, kailan ikan masin, ikan kerapu tiga rasa, udang goreng butter n burung puyuh goreng. Of course aku makan Nasi ayam penyek... ... dissert kita org plak jelly kelapa, mmg sedap.... bak kata mis sejuk jer bila jelly tu masuk kat tekak. kenyang giler.( mcm biasalah kalu ada yg namanya free tu mmg sedap) betul tak? lepas makan kita org paksa lak tn misran g singgah kat warung goreng pisang utk tapaw balik opis... so kami pn belilah goreng pisang RM 10.00. Mmg kenyang betul aku hari tu.....

DAH SAMPAI LC CATERING

Wah! seronoknyer Maizyah dapat makan free.

Lobo ngan abg lan yang x dpt dipisahkn tp terpaksa jugak berpisah sbb kontrak lobo nk abis dah bulan Disember ni... sedihnya..... sabar yer abg lan....

Yg tengah tu kira tokeh kita org lah tgh hari tu(Abg Wan) .. sbb dia yg belanja makan. kat sebelah kiri dia lak tn misran yg blanja goreng pisang.

Mispeah dan aku yg baru je selesai makan. Alhamdullillah kenyang kan mis.....
"Alamak nasi bersemeh lah kat tepi mulut"
AHMAD SYAWAL AZWAN BIN UMOR - Budak Stor Bomba Johor

No comments: