NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

Monday, November 2, 2009

AKTIVITI HUJUNG MINGGU

Weekend aku kali ni cam biasa jer. takde aper2 yg menarik. mula2 family aku ajak gi memancing tp disebabkn husband aku kerja aku terus malas nk gi. kalu dia ada sure aku melompat nyer nak pergi. so aku amik keputusan duduk kat umah jer. lg pun inilah masanya utk aku kemas rumah. disbbkan anak2 aku bosan duduk kt umah aku pn bawaklah dia org gi main kt playground d Jusco Bukit Indah. sambil2 tu bolehlah aku cuci mata tgk baju n kasut2 kat situ. lepas g playground kita org p makan kfc n then balik umah sebelum maghrib.

Baru bersiap nk gi playground


hargggghhhhhh.........

Jom lepak!!

Bersama rakan2 yg tidak dikenali

agak2 sy boleh kurus tak?



Muka aku yg dah boring setelah hampir sejam duduk kat situ tggu alif n irfan main.

1 comment:

Y@ZeD@ said...

oitttttt makcik norin!! rindu la sama kamu makcik!

muahsss muahssss