NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

Wednesday, November 4, 2009

APA YG MAT2 BOMBA NI BUAT ????????

Pagi ni husband aku keje pagi. So kami g kerja sama2 berkongsi kereta. Mcm biasa g kerja jem kat depan angsana... hari ni aku x kuar b'fast sbb aku tapau nasi goreng dari rumah yg ku masak pkl 6 pg tadi. Lepas makan kat pantry aku pn duduk lah kt bilik aku. tetiba aku dengar jeritan dari ridhan budak opis aku ckp "Apa yg dia org buat tu? Latihan ker?. Latihan apa eh? aku pn apa lg trus meluru ke tingkap dan kat bawah ni adalah sebahagian gambar yg dpt aku snap. moral of d story aku pn tak tau apa sebenarnya yg dia org buat. tapi yg pasti dia org pancut air. Maybe latihan padam kebakaran kot!!!


Pandangan dari opis

Yg Panjang2 tu apa yer?

Yg sedang pancut air tu adalah PB Jasni bin Saidin

Tengah seting barang2 utk latihan

No comments: