NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

Monday, November 9, 2009

GLAMOUR...GLAMOR


JUMPA MAYAT

Bulan September hari tu ada kes org Pelarian UNHCR lemas. Tragedi berlaku kat Bawah Jambatan Permas Jaya.Cerita nyer mcm ni ....masa tu dia org bercouple dlm 3 pasangan gi buat barbercue kat bawah jambatan Permas Jaya..tu (takde kerja betul) Si mangsa ni pergi bersama dengan isteri keduanya.. masa dia org tu tengah seronok kt bawah jambatan tu tetiba berlaku aksi cabar mencabar...cubaan pertama dia org berjaya sampai kat tebing sambil memain2 buat2 lemas. Cubaan kedua pulak, dia org ingat si mangsa ni buat2 lemas lagi tp rupa2nya kali ni si mangsa terus tak timbul. Kalau tak silap aku gerakan mencari mangsa mengambil masa 2 hari. Mungkin rezeki husband aku pergi2 terus jumpa mayat hari kedua tu. Tu yang dia jadi glamor kejap. Sampai org yg jaga tol masa kita org nk balik umah pn tanya "Abg yg kat dalam metro tu kan". (bangga kejap husband aku). Yang bestnya husband aku ckp masa mayat di bawak naik ke atas, satu lagi aksi memalukan berlaku di mana isteri pertama si mangsa telah menyerang isteri kedua dan berlaku aksi tampar menampar. Isteri pertama kata isteri kedua yg menyebabkan kematian laki dia org. Tak tahu lah aku. Itulah nasib kalu hidup bermadu kan. Kalau laki mati bukan sorang yg jd janda tapi dua org terus. Itu yg kawin 2 tp kalu yg lebih tu mcm mana plak kan? Yang sengsara siapa? Mesti isteri2 dan anak2 yg ditinggalkan. DUNIA ... DUNIA.....





No comments: