NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

Wednesday, July 7, 2010

KURSUS DI WAKAF TAPAI TERENGGANU

Minggu lepas seminggu aku takde kat opis. Pergi kursus di wakaf tapai terengganu (KURSUS DOKEMEN RAHSIA RASMI). tapi aku tak rasa pun macam pergi kursus. macam pegi honeymoon jer. apa tak nyer yg hantar kursus husband aku sendiri. lepas tu pulak dia tunggu sampai aku habis kursus. nak balik alang2 jauh. kursus pulak 3 hari jer. baik dia tunggu jer kan. aku gerak awal sehari dari Jb. sampai2 aku ingat nak check in kat Hotel Seri malaysia sbb hotel tu terletak betul2 kat tengah bandar Kuala terengganu dan murah pun tp sampai2 jer hotel dah fully booked. cari punya cari last2 aku check in kat hotel grand continental. mahal lah sikit RM200++ satu malam. esok nya baru aku lapor diri di wakaf tapai. aku dapat satu bilik dengan peserta kursus dari Melaka. husband aku plak dapat satu bilik sorang. bilik dia atas jer bilik aku... tunggu punya tunggu punya tunggu.. sampai pukul 1 pagi roommate aku tak muncul2. perasaan takut mula menguasai diri aku ini. apa lagi, aku pun call husband aku. knock..knock.. pintu bilik aku diketuk. setuju jugak akhirnya husband aku turun temankan aku. rupa2nya roommate aku duduk luar sbb kmpung dia kat situ so dia malaslah nak duduk dlm akademik tu. sepanjang seminggu kat terengganu, banyak lah jugak tempat yang husband aku bawak. sampai aku sempat pergi kelantan jumpa kawan aku ropidah.. dia mmg best friend aku masa kerja kat Geosains dulu. terkejut beruk dia bila nengok kami dah sampai depan rumah. sempat jugak lah dia bawak kami dinner malam tu. masakan memang "mabeles" sedap giler. siap ada pulut durian lagi.. I Like...dari hari first sampai hari last ada jer benda yg aku nak beli. bila nak balik aku tengok penuh bonet kereta. bila dicongak2 ada lah dekat2 RM seribu habis dibelanjakan.
walaupun banyak tempat aku pergi tp aku tak banyak amik gambar sbb malas. jadi yg kat bawah ni kira antara gambar yg sempat aku amik. mcm biasa tak ikut turutan. ikut dan jer.
Barisan Peserta kursus

Nisa PA Pengarah Pengurusan

tak ingat nama tp sorang dari Bah. Latihan dan sorang lagi dari Labuan

masa ni dah bersiap2 nak check out dari hotel

no. bilik kami

macam biasa gambar amik sendiri

pemandangan dari bilik kami

ni menu masa dinner hari last. mcm2 kita org order tapi bila bayar baru RM 20 jer. murah giler. kalau kat jb tak dapat dek oi..

masa ni on the way nak gi makan ikan celup tepung kat tepi pantai, tp disebabkan tersalah jalan terus sesat ke Airport.

Kat sini lah kami makan bersama Ropidah masa kat kelantan. best tau. next time kalau saper2 nak gi makan kt kota bharu, aku suggest pergi kat restoran ni.

Me and Ropidah. Akhirnya dapat jugak jumpa setelah beberapa kali agenda kami untuk berhoray2 gagal.

punya sedap sampai licin semua nya..

ni masa dah nak balik. mcam mana gambar ni boleh kat atas? malas nak edit. biar je lah yer.

kat dewan makan akademik.

dlm kelas: nisa, zan zufnim (EO Perak) aku

Apa2 pun aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada En. Jasni sbb sudi hantar dan tunggu aku sepanjang kursus, sudi juga layan aku bershopping, sudi temankan aku kat bilik dan sudi bawak aku gi makan kat tempat yg best2. I Love U So Much sayang...