NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

Wednesday, June 2, 2010

MAJLIS KAWIN PAK AHAR
Kalau semalam aku citer pasal kenduri kawin kat Perak. Hari ni aku nak citer pulak pasal kenduri kawin kat JB. Kat JB cam biasa jer sbb aku dah selalu pergi. takde lah apa2 yg menarik nyer, sama jer. cuma yang kawin kali ni pakcik aku sendiri. Family aku ngan pakcik aku ni tak rapat sbb pakcik aku dijaga oleh keluarga angkat. Kami dapat tau dia nak kawin pun seminggu sebelum majlis. Nasib baik aku sempat balik dari perak kalau tak mesti aku miss majlis ni. Pakcik aku ni sebenarnya dah berumur jugak lah. Dah masuk 40 thn. maybe jodoh sampai lewat kot.. tapi takpe lewat2 pun dapat isteri cantik.. kecik jer..comel walaupun dah umur 32 thn.. aku yang umur 30 thn ni pun nampak macam kakak dari dia. Isteri pakcik aku ni org Felda Lingiu. dalam pukul 1 tghari rombongan cik piah dari jb turun 3 buah kereta utk mengiring pengantin.. apa2 pun aku ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT PAK AHAR DAN ISTERI.. (KAWIN JUGAK AKHIRNYA PAKCIK AKU NI)


Mak piah yang ala-ala pengapit








me & my mom

tengah tunggu budak kompang tak datang2

mak piah & pak wahid

nenek aku (mak siti) dengan Pak Ahar
cuba nengok muka kami..lebih kurang jer kan

sheila n mak piah ( mana lagi gemuk) mcm baju aku jer tu hehehe!

family mak usu aku dari subang

yana ngan mak piah

rambut aku spoil betul masa ni



2 comments:

Anonymous said...

suka kite tgk muka family awk sepesen jer hehe.. pastu kan mak sedara baru awak tuh muka takut2 jer apesal hehe..

noryn123@yahoo.com said...

tu lah awak.mmg family kita semua muka samer jer bulat2. awak kita rasa kan makcik kita takut sbb mlm nnt first night dia..hehehe.tu yg muka cuak semacam jer..