NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

Tuesday, December 29, 2009


Weekend Yang BZ...

Weekend kali ni aku bz sangat2. maklumlah minggu depan Aliff dah nak naik sekolah. Start dari hari Jumaaat hinggalah hari Ahad semuanya terisi dengan jemputan n aktiviti....Uruskan rumah, beli baju sekolah aliff kat KIPMART, gi beli barang sekolah Aliff kat MYDIN, gi belanja barang dapur kat GIANT, gi makan steak kat MAMACHOP PAPA GRILL, gi jemputan kawin 2 tempat, kat SERI SERDANG ngan SIMPANG RENGGAM , gi mancing kat PERLING, gi majlis cukur jambul anak sepupu aku kat kampung GELANG PATAH, gi beli baju husband aku kat DANGA BAY, gi tengok pameran motor kat DATARAN BANDARAYA dan yg lain2 tu takyahlah aku list kan kat sini. dah lupa dah....... Nasib baik bila aku naik kerja hari semalam, kerja tak banyak. rilex sikit rasa..petang plak blackout so langsung tak leh nak buat kerja. Tapi aku pelik lah walaupun aku rasa cam bz n penat, badan aku tetap jer naik takmau turun. tu yg boring.. kekadang terasa gak nak gi ke LONDON WEIGHT MANAGEMENT, tetapi bila memikirkan duit yg tak berapa nak ada ni terpaksa lah wat dang jer dulu....


Ni malam tadi ayah aku blanja kita org satu family makan sup tulang kat tempat kerja ayah aku (JKR ) sedap tau sup dia...


Masa ni dah nak balik

Gi makan kat sini lepas habis belanja barang dapur kat GIANT

Chiken Chop

Aku syer ngan husband aku minum air dlm gelas besar bagak ni.. JUMBO

majlis kenduri kawin kat simpang renggam

Selamat Pengantin Baru Zahari n Wife ( tak tau nama dia)


Berteduh sbb hujan renyai


kat luar dewan MPSR

Pameran motor kat DATARAN






Ini sahaja gambar yang aku sempat snap sepanjang weekend hari tu......

No comments: