NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

Tuesday, March 23, 2010

SAYONARA WAWA KIMORA @ TOT
N3 Kali ni khas aku tujukan buat wawa.. pada sesiapa yg tak tau, wawa ni best friend aku masa kat kampus dulu.. dia ni memang gegila budak nyer.. walaupun aku ngan wawa tak pernah sebilik masa kat kampus dulu tapi kami memang rapat. Dari zaman kat kampus sampailah aku dah kerja ni.... kalau aku ada apa2 urusan kat kl tu sure rumah dia lah aku jadi kan tempat lojing . Memandangkan dia ni belum "kahwin" so dia jer lah yang senang aku nak ajak ke mana2 pun. (Kalau dulu bila aku kena gi Putrajaya jer confirm rumah mc da jadi tempat lojing aku tapi di sbbkan mc da pun dah berhijrah ke dublin, Ireland takde lah tempat aku nak stay @ santai2.) satu lagi kalau bab barang2 ni mmg rajin bebenor aku pinjam dari dia.. dia plak jenis tak lokek.. kalau datang umah dia semua benda nak suruh aku angkut bawak balik jb.. sampai periuk belanga pun nak offer kat aku.. dan seperti biasa kalau aku pergi rumah dia berlenggang balik mesti berbundil2 jadinya. Mcm kawan2 lain, dengan wawa ni pun, banyak sangat kenangan nyer.. yang manis, pahit, tawar hebeh.. dan mcm2 lagilah... Last year aku pergi interview untuk gi oversea pun sama2 ngan dia.. dapat bilik interview pun sama.. lepas dia kuar turn aku plak masuk. tapi rezeki menyebelahi dia bila dia ditempatkat ke Jepun.. dah hampir 3 minggu wawa kat sana. so far takde le lagi kabar berita dari dia... masa hari dia nak berangkat hari tu, ada aku call dia beberapa kali tapi tak dapat... sebenarnya seminggu sebelum dapat tahu dia di tempatkan ke Jepun aku ada lepak rumah dia kat KL. masa tu aku kena sign option kat KPKT . bila dapat tau dia kena pergi minggu depan nya aku terus jadi sebak + sedih + gembira... bertambahlah lagi sorang kawan aku yang akan ke oversea selepas mc da, yusman, shakira, banun, intan, dan yg lain2 tu. Apa2 pun good luck aku ucapkan untuk wawa. semoga dia dapat sesuaikan diri di tempat org.... dan balik sebagai orang kaya.. elaun besar tu.... kan cik wa???



reunion mc da balik cuti dari Ireland

Ini lah dia Norazuar Anuar @ Wawa Kimora. Cantik tak?

Masa kami kat kampus dulu.. zaman anak dara you...



Pre graduation kat kuantan


Lepas sign option. Sempat jalan2 kat Ikea..

I .. Like...

Makan meat ball kat Ikea

Jelingan manja geisha dari KL.... Meletup




4 comments:

yatispeed said...

rindu pulak kat wawa...weh..saja jer ko tak taruk gambar aku kannnnn?? menci tau..

noryn said...

speed jangan lah ngajuk plak. nanti aku cari gambar kau masa kat kampus dulu yer. aku buat n3 khas untuk kau dari kau single sampai kau dah ada syira..

Y@ZeD@ said...

uish aku pun rindu ngn cikwa gak!
ntah apalah dia buat sorg2 kat japang tuh!!hehehe

wehh, gmbr time berbisnes kt jengka dolu2 pun ada.. gile melekit muka aku time tuh!

Y@ZeD@ said...

cikwa potong rambut eh before fly?

jap jap, kata reunion McDa, tp takde pong gambar McDa kat situ! hahahaha