NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

NORYN + JASNI + ALIFF + IRFAN = MY FAMILY

Wednesday, January 13, 2010

BERENANG KAT HUTAN BANDAR

Hari minggu hari tu mak aku suruh aku ajak bebudak gi berenang kat Hutan Bandar. Dia siap masakkan lauk paprik lagi buat bekal makan kat sana..Arghhhh... benda yang paling aku malas sekali nak buat.. dah lah cuaca panas.. anak2 aku pulak kalau dah sampai kat tempat mcm tu confirm buat dek je kalau aku cakap.langsung tak dihiraunya mama dia yg terpekik terlolong mcm org gila ni. walaupun nama tempat tu hutan tapi bolehlah tahan panasnyer tapi still ada pokok boleh berteduh...Disbbkan aku malas nak melayan bebudak ni maka mak ngan ayah aku lah yg terpaksa bawak bebudak ni pergi. Lg pun dah janji kan so kenalah tunaikan. Biasanya hujung2 minggu ni aku lebih suka lepak kat rumah. Lepas je dia org pergi tanpa berlengah aku terus amik tilam ngan bantal, melampan kat depan TV kebetulan perut lak dah kenyang.( Manalah tak gemuk kan lepas makan jer melampam, pas tu tetidur) So aku pass jer kamera kat ayin suruh amik gambar. dan inilah hasilnya.......





mak piah ngan pak wahid ni mmg kaki jalan. so kalau sesiapa yang ada nak kemana2 tapi takde teman bolehlah booking mak ngan ayah aku. sure dia org boleh teman punyer




1 comment:

yatispeed said...

sihat dan aktif anak2 ko..beb..tak sabar nak jumpa ko this weekend...